آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات آرتین جون

مادرانه

1392/3/6 14:55
نویسنده : مامانی
112 بازدید
اشتراک گذاری

سخنان زیبا و تاثیر گذار

اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم

به جای اینکه انگشت اشاره ام را به سمت او گیرم

در کنارش انگشت هایم را در رنگ فرو می بردم و نقاشی می کردم

اگر فرصت داشتم که کودکم را دوباره بزرگ کنم

به جای غلط گیری به فکر ایجاد ارتباط بیشتر می بودم

بیشتر از آنکه به ساعتم نگاه کنم به او نگاه میکردم

سعی میکردم در باره اش کمتر بدانم اما بیشتر به او توجه می کردم

به جای اصول راه رفتن

اصول پرواز کردن و دویدن را با او تمرین می کردم

از جدی بازی کردن دست بر می داشتم

و بازی را جدی می گرفتم

در مزارع بیشتری می دویدم

و به ستارگان بیشتری خیره می شدم

بیشتر در آغوشش می گرفتم

و کمتر او را به زور می کشیدم

کمتر سخت می گرفتم

و بیشتر تاییدش می کردم

اول احترام به خود را در او می ساختم

و بعد خانه و کاشانه اش را

وبیشتر از آنکه عشق به قدرت را یادش بدهم

قدرت عشق را یادش می دادم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

lمعصومه
7 خرداد 92 9:19
سلام عزيزم همواره شكر گزار خداي باش كه تو را لايق داشتن چنين فرشته اي و تجربه داشتن جنين لحظاتي دانسته
و از صميم قلبم براي شما و آرتين عزيز آرزوي سلامتي و تندرستي مي كنم


مرسی معصومه جان
رویال دانلود
19 خرداد 92 20:10
سلام مادر آرتین ...
بلاگ جالبی داری...
اگه دوس داری تبادل لینک کنیم؟؟؟


مرسی
حتما خیلی خوشحال می شم
مامان فتانه
19 خرداد 92 21:24
خیلی متن قشنگی بود....اگه دوست داشتین پیش ما هم بیاین


خیلی ممنون بازم به ما سر بزنید