آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات آرتین جون

جشن تولد دوسالگی آرتین جان

1392/8/11 13:43
نویسنده : مامانی
1,114 بازدید
اشتراک گذاری

قشنگ ترین روز زندگی مامان دوباره تکرار شد.

آبان خیلی زیبا دوباره آمد اینبار آبان پرماجرایی داشتیم از اول آبان مشغول تهیه و درست کردن وسایل جشن تولدت بودیم سعی کردم بیشتر تزئینات جشنت خودم درست کنم کم و کسری داشت اما همه اینها رو با عشقی که بهت داشتم درست کردم.

اواسط این هفته پسرم شیر خوردن ترک کردی که متاسفانه باعث مریض شدن مامان شدو همین باعث شد من پست مربوط به تولدت نذارم.

اما آخر هفته خیلی خوب تمام شد یه جشن خیلی با شکوه و قشنگ با حضور دوستای خوبت و همه کسانی که دوستشون داشتی برگزاز کردیم که عکسای مربوط به این جشن رو در ادامه مطلب برات میذارم.

آرتین جان ساعاتی قبل از تولد

تزئینات اطاق که خودم درستشون کردم بابایی هم زحمت نصبشون کشید.

اولین لباسی که آرتین پس از تولد پوشید و ساعت تولد

آرتین و مهمانهای عزیزش

آرتین و کلاهی که مامانی براش درست کرد

آرتین زیر برف شادی

کادوی خان عمو

آرتین پس از تولد ساعت 2.5 شب

اینجا هم دیگه از خستگی خوابید

پسرم

همه سعیم کردم تا بتونم یه شب قشنگ و به یاد موندنی رو برات درست کنم در تمام طول این مراسم از دیدن خنده های قشنگت و خوشحالیت خوشحال می شدم تمام خستگیم فراموش کردم و همیشه شاکر  خدا وند هستم به خاطر داشتن پسر خوبی مثل تو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

خاله ساره
11 آبان 92 21:48
سلام
ارتین جون تولدت مبارک باشه عزیز خاله
چقده بزرگ شدی وناز میبوسمت عزیزم انشاالله صد ساله بشی خاله


مرسی خاله جون انشاء الله نی نی خوشکلت سالم به دنیا بیاد.
میترا
12 آبان 92 22:54
چه کیک قشنگی تولدت مبارک
مامان آیهان
3 دی 92 19:34
تولدت مبارک عسلممممممممممممم