آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات آرتین جون

واکسن یکسالگی و یه اتفاق عجیب

1391/8/22 13:43
نویسنده : مامانی
287 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح با هم به بهداشت رفتیم تا واکسن یکسالگیت بزنیم البته با دو هفته تاخیر چون فردای تولدت سرما خوردی ما هم صبر کردیم تا حالت کاملا خوب بشه بعد با خیال راحت واکسن بزنی.

تو بهداشت خیلی معطل شدیم آخه هوا بارونی بود خانمی هم که می خواست واکسن بزنه تو بارون گیر کرد و دیر اومد

اما اتفاق عجیب

من خیلی استرس داشتم گفتم الان دردت می گیره و گریه می کنی خانمه به من گفت بشینم و تورو محکم بگیرم تا دستت تکون نخوره خودم آماده کردم و دستت محکم گرفتم وقتی واکسن زد تو هیچ عکس العملی نشون ندادی حتی یه آخم نگفتی همه اونایی که تو اطاق بودند خیلی تعجب کردند خانم پرستار چند بار به صورتت دست زد و با تعجب فراوان گفت : عجیبه پس چرا گریه نکرد.

نسبت به بقیه واکسن هایی که زدی این واکسن راحت تر بود مراقبت خاصی هم نداره خدارو شکر الانم حالت حوبه پسر شجاع و دو ست داشتنی من.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سدنا
23 آبان 91 19:11
ارتين جون شنيدم گل كاشتي واكسنتو زدن اصلا گريه نكردي جيگرخاله برا خودش مردي شده دل خاله برات يه زره شده