آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

خاطرات آرتین جون

کلام نخستین

1391/7/25 13:29
نویسنده : مامانی
285 بازدید
اشتراک گذاری

آرتین عزیزم

خیلی وقت از زمانیکه تصمیم گرفتم اتفاقات قشنگی را که با هم تجربه می کنیم ثبت کنم می گذرد اما فرصت نمی شد بالاخره این طلسم شکسته شد و من توانستم وبلاگی را برای ثبت خاطرات مشترکمان بسازم

فرزند عزیزم

تو در یک صبح قشنگ پاییزی در بیمارستانی در شهر بندرعباس به دنیا آمدی وزندگی مرا سراسر غرق شادمانی کردی هرگز اولین باری که دیدمت و در آغوش گرفتمت را فراموش نمی کنم از شادمانی می گریستم اینقدر خوشحال بودم که تمام دردی را که وجودم را می آزرد فراموش کردم.خدا را شکر کردم به خاطر این هدیه زیبا.

 




 



پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

هدیه جووووووووووووووون
9 مهر 91 18:37
سلام
ارتین عزیز خوش اومدی به این دنیای پر هیاهو
امیدوارم روزگار سرتاسر شادی و سلامتی داشته باشی
به نی نی وبلاگ هم خوش اومدی انشالااااااااااا خاطرات خوش و عکسهای قشنگ ثبت کنی





فاطمه
26 مهر 91 20:30
سلام
عالی بود، امیدوارم همیشه شاد و سلامت در کنارهم زندگی کنید


مرسی فاطمه جان
بازم به ما سر بزن
ماماني سدنا
18 آبان 91 20:17
سلام ارتين خاله فدات بشه چقدبزرگ شدي عزيز خاله تولدت مبارك ببخشيد يه كوچولو دير شد


مرسی خاله ساره جون بازم به ما سر بزن