آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات آرتین جون

کفش

1391/7/25 13:29
نویسنده : مامانی
167 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشکلم

علاقه عجیب تو به راه رفتن هم برام خیلی جالبه هم باعث تعجب من می شه از دو ماهگی اکثر اوقات دوست داشتی روی پاهات بایستی وبیشتر برای این حالت گریه می کردی هر چقدر بزرگتر می شدی علاقه ات به راه رفتن بیشتر می شد اولین قدم مای کوچیکت خیلی زود برداشتی الانم سرگرمی اصلیت همین راه رفتنه.

بیشتر اوقات تنها یه انگشت منو می گیری و شروع می کنی کل خونه رو چرخ زدن و البته بررسی کردن جالبه حتما خودت باید دستم بگیری اصلا اجازه نمی دی من دستت بگیرم.

همین باعث شد من و پدرت تصمیم بگیریم برات یه کفش جغجغی بخریم تا وقتی راه میری و صدا میده ازش لذت ببری دیشب بالاخره پس از کلی گشتن تونستیم برات یه کفش پیدا کنیم وقتی پات کردیم و دستت گرفتیم و تو باهاش راه رفتی تا صداش شنیدی یه لبخند خیلی قشنگ زدی و کلی ذوق کردی ما هم خوشحال شدیم.

کفش جغجغی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

معصومه
29 مهر 91 11:33
سلام خیلی دلم براش تنگ شده .چقدر بزرگ شده اولین عکس آرتین که دیدم گریه کردم. از طرف من حتما آرتین عزیزم ببوس


مرسی عزیزم
آرتینم دلش خیلی برای خاله مهربونش تنگ شده.