آرتینآرتین، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره

خاطرات آرتین جون

خیلی دوست دارم

1391/7/25 13:29
نویسنده : مامانی
162 بازدید
اشتراک گذاری

فرزند عزیزم

تنها بهانه من برای زندگی در این دنیای پر از هیاهو از همان لحظه که وجودت را احساس کردم تمام قلبم سرشار از عشق به تو شد.

هرگز آن لحظه ای را که در من شکل گرفتی و رشد کردی فراموش نخواهم کرد.

آرتین جان

من گویی با تو دوباره متولد شدم وقتی از نگاه زیبای تو به زندگی نگاه می کنم همه چیز زیباتر و جذاب تر می شود همه چیزهایی که برای من عادی است برای تو جذاب و دیدنی است ساعت ها می نشینی وبا وسایل کوچک وبزرگ بازی می کنی و آنها را بررسی می کنی ومن عاشق این حرکاتت هستم و هرگز از تماشای آن خسته نمی شوم .

آرتین جان لحظاتی پس از تولد

یه روز من مشغول انجام کارم بودم آرتین شیطون شکلات گرفت اینم نتیجه اش

اینجا پنج ماهه بود

 

اینم یه عکس خوشکل از آرتین جون

 

 

ارتین جون در دو ماهگی مثل فرشته ها خوابیده

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

عمو سیف الله
26 مهر 91 15:25
خوب بود.تماشا کردم اما در خصوص شهر بندرعباس.....


مرسی عمو جان
بله حتما یه مطلب در مورد بندر عباس میذارم
هانیه(دخترعمو)
26 مهر 91 15:36
خوب بود.عکسارو دیدم و نوشته هارو هم خوندم.


ممنونم هانیه عزیز
mahdykhajehdad
19 آبان 91 13:41
ارتین جون خیلی شبیه بابات شدی امیدوارم مثل بابات شیطون نشی و اخلاقت به مامانت بره انشاله همیشه سایه پدر و مادر رو سرت باشه